۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
طرح بزرگ گردشگری سد حوضیان لرستان اجرا می‌شود
استاندار لرستان:

طرح بزرگ گردشگری سد حوضیان لرستان اجرا می‌شود

لرستان - استاندار لرستان گفت: طرح گردشگری سد حوضیان در راستای تقویت و توسعه بخش گردشگری استان اجرا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی از تصویب طرح بزرگ گردشگری سد حوضیان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در صورت به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها، شاهد تحول عظیمی در توسعه استان خواهیم بود.

وی افزود: یکی از اهداف کلان توسعه پایدار استان، تکیه بر بهره‌برداری از منابع طبیعی، آب، خاک، پوشش گیاهی و شرایط اقلیمی با محوریت کشاورزی و طبیعت‌گردی سازگار با محیط زیست بوده که یکی از این طرح‌های مهم در لرستان سد حوضیان است.

استاندار لرستان عنوان کرد: حوضیان از سدهای مخزنی با ظرفیت آبگیری ۳۰ میلیون متر مکعب بوده که در شهرستان الیگودرز احداث شده است؛ این طرح به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، کلیدی و با اهمیت در برنامه‌های عملیاتی معرفی شده است.

وی بیان کرد: همچنین در راستای تقویت و توسعه بخش گردشگری استان به عنوان یکی از محورهای سه‌گانه توسعه، طرح گردشگری سد حوضیان از دیگر پروژه‌های کلیدی و مهم در برنامه‌های عملیاتی است. 

خادمی گفت: این طرح شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، واحدهای پذیرایی، مجموعه تفریحات آبی، فروشگاه های صنایع دستی و... است که با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها و شرایط اقلیمی مناسب منطقه در دستور کار کارگروه گردشگری استان قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۳٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha