۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
قطع برق چاه های کشاورزی، کشاورزان را به روز سیاه نشانده است
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

قطع برق چاه های کشاورزی، کشاورزان را به روز سیاه نشانده است

نماینده مردم سبزوار در مجلس با انتقاد از قطع برق چاه های کشاورزی، گفت: در سال رشد تولید با قطع برق چاه کشاورزان، تولیدکنندگان دچار مشکل بسیاری شده اند و محصولات کشاورزی بسیاری از بین رفته است.

به گزارش بازار، علی اصغر عنابستانی در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو موضوع قطع برق چاه کشاورزان را یادآور شد و گفت: در سال رشد تولید با قطع برق چاه کشاورزان، تولیدکنندگان دچار مشکل بسیاری شده اند، متاسفانه ماهی ها در مزارع پرورش ماهی تلف شده اند و محصولات کشاورزی بسیاری از بین رفته است. کشاورزان به روز سیاه نشسته اند، شما با چه تدبیری عدم قطع برق منازل را افتخار خود می دانید و برق چاه های کشاورزی را قطع می کنید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم افزود: وزیر جهاد کشاورزی به عنوان متولی این موضوع چرا هیچ اقدامی انجام نداده است، کشاورزان چرا باید بی پناه باشند؟ و صدای وزیر با قطع برق چاه های کشاورزی بلند نشود؟ متاسفانه دیواری کوتاهتر از دیوار کشاورزان در کشور پیدا نمی شود.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور و معاون اول ایشان باید به این موضوع ورود کنند، آیا آنها از قیمت مرغ خبر دارند و می دانند که مرغ ۱۱۰ هزار تومان شده است؟

عنابستانی همچنین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: وضعیت راه ها و فرودگاه ها را چندین بار تذکر و شما نیز دستور پیگیری و اجرای آن را داده اید، اما در وزارت راه و شهرسازی چه خبر است که دستورات وزیر اجرا نمی شود؟

کد خبر: ۲۳۱٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha