۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
دولت اندونزی صرافی ملی رمزنگاری راه اندازی می‌کند
در ماه جاری؛

دولت اندونزی صرافی ملی رمزنگاری راه اندازی می‌کند

دولت اندونزی قصد دارد در ماه جاری میلادی یک صرافی ملی رمزنگاری راه اندازی کند.

به گزارش بازار، آژانس تنظیم مقررات معاملات آتی و کالای اندونزی اعلام کرد دولت اندونزی انتظار دارد که این درگاه رمز ارز در هفته های آینده تجارت خود را آغاز نماید.

پس از راه‌اندازی صرافی، تمام تراکنش‌های ارز دیجیتال فقط از طریق این درگاه انجام می‌شود و تاکنون پانصد و یک ارز دیجیتال برای معامله در صرافی تایید شده اند.

آژانس تنظیم مقررات معاملات آتی و کالای اندونزی معمولاً با نام باپبتی شناخته می شود، دیدید نوردیاتموکو، رئیس باپتی اعلام کرد که پس از راه‌اندازی صرافی، تمام تراکنش‌های ارز دیجیتال فقط از طریق سامانه این صرافی انجام می‌شود.

نوردیاتموکو افزود: باپبتی با قوانین بورس موافقت کرد و دیروز تست های یکپارچه سازی سیستم را بین معامله گران، صرافی ها، تسویه و سپرده گذاری انجام دادیم.

صرافی ملی اندونزی قرار بود تا دسامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شود اما تا ژوئن ۲۰۲۳ به تعویق افتاد.

نوردیاتموکو همچنین گفت که تنظیم کننده قصد دارد فروش رمز ارز را به تراکنش های محلی محدود کند و در عین حال آنها را مطابق با پیشرفت ها و استانداردهای بازار بین المللی نگه دارد. بر اساس این گزارش، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و دستورالعمل دیگری داده نشود، رگولاتور مجوزی را امضا می کند که به معامله گران دارای مجوز یک ماه فرصت می دهد تا به سامانه صرافی بپیوندند.

کد خبر: ۲۳۱٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha