۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
عدم عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب نشان از رها شدگی بازار دارد
نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

عدم عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب نشان از رها شدگی بازار دارد

نماینده مردم قائم شهر در مجلس، گفت: مقرر شده تا گوشت مرغ با نرخ ۷۳ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد اما عدم تحقق این موضوع و عرضه آن در بازار با قیمت ۱۰۰ هزار تومان نشان از رها شدگی بازار دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کمال علی پورخنکداری نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورا ی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت مرغ، گفت: یکی از مشکلات امروز کشور موضوع عدم نظارت دقیق بر بازار و مجموعه‌های تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به واسطه شان وظایف خود امروز تصمیم گرفته تا مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت را با توجه به گستردگی وظایف منفک کند تا بتواند بر بازار، صادرات و واردات نظارت کند، نمی‌تواند حوزه به این گستردگی را رها و بر آن نظارت نکرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به شدت نگران وضعیت بازار، نه تنها به واسطه قیمت مرغ هستیم، بسیاری از حوزه ها رها شده است، عنوان کرد: به منظور کنترل بازار در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین وظیفه بر عهده وزارت دادگستری است اما در شرایط فعلی تعزیرات حکومتی به شدت ضعیف عمل می‌کند.

علی پور خنکداری با بیان اینکه سازمان تعزیرات باید به بازار گوشت مرغ ورود کند، قیمت تمام شده مرغ مشخص شده و تعیین شده که این محصول با چه قیمتی به دست مصرف کنندگان برسد، تصریح کرد: مقرر شده تا گوشت مرغ با نرخ ۷۳ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد اما عدم تحقق این موضوع و عرضه آن در بازار با قیمت ۱۰۰ هزار تومان نشان از رها شدگی بازار دارد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورا ی اسلامی، افزود: وزیر جهادکشاورزی تازه از مجلس رای اعتماد گرفته اما باید به مجموعه وزارت جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی تذکر جدی داده شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha