۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
۲۲ پرونده تخلف صنف میوه و تره‌بار در استان سمنان تشکیل شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

۲۲ پرونده تخلف صنف میوه و تره‌بار در استان سمنان تشکیل شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر لزوم جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت کالاها گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ پرونده تخلف صنف میوه و تره‌بار در استان تشکیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مقابله با گران‌فروشان و جلوگیری از هرگونه افزایش نامتعارف قیمت کالا در دستور کار این نهاد قرار دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ پرونده تخلف در صنف میوه و تره‌بار استان سمنان تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به‌ضرورت رصد وضعیت بازار میوه و تره‌بار افزود: تخلفات کشف‌شده اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور برگ خرید است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه پرونده این متخلفان به تعزیرات حکومتی استان برای صدور حکم ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: بازرسی از واحدهای صنفی به‌ویژه بازار میوه و تره‌بار به‌صورت مستمر و روزانه انجام می‌شود.

یحیایی بابیان اینکه رصد و پایش بازار میوه و کمبود و فراوانی کالاها در دستور کار بازرسان این نهاد قرار دارد، یادآور شد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر: ۲۳٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha