۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
تیغ بران مالیات بر گردن ثروتمندان جامعه نیست
نماینده مردم مراغه در مجلس:

تیغ بران مالیات بر گردن ثروتمندان جامعه نیست

نماینده مردم مراغه در مجلس با انتقاد از نحوه دریافت مالیات از اقشار مختلف جامعه گفت: در همه جای دنیا از ثروتمندان مالیات بیشتری اخذ می شود.

به گزارش بازار، علی علیزاده در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در همه جای دنیا از ثروتمندان مالیات بیشتری اخذ می شود، اما تبغ بران مالیات بر گردن معلم، کارگر، کارمند و اصناف مظلوم نهاده شده است.

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس یازدهم تصریح کرد: صدها هزار خانه خالی اعیانی به گواه آمار وجود دارد، چرا سراغ آنها نمی روید؟ چرا روز به روز فشار بر اصناف را بیشتر می کنید؟

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: قیمت مرغ دچار تلاطم شده و بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسد. دو سال قبل قیمت نهاده ها را آزاد کردید که تولیدکننده و مصرف کننده تکلیف خود را بدانند، اما امروز تولیدکننده یعنی مرغداران، مجبور هستند نهاده را از بازار سیاه تهیه کنند و نمی توانند نهاده را از نهادهای رسمی دریافت کنند. مصرف کننده نیز مرغ را بالاتر از قیمت مصوب تهیه می کند! مشکل کجاست؟ چرا همه کارها باید به دلال ها سپرده شود؟

کد خبر: ۲۳۱٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha