۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
نسبت به معلمان و بازنشستگان در برنامه هفتم کم لطفی شده است
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

نسبت به معلمان و بازنشستگان در برنامه هفتم کم لطفی شده است

وحیدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: نسبت به معلمان و بازنشستگان در برنامه هفتم کم لطفی شده است.

به گزارش بازار، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی بیان کرد: امروز مجلس شورای اسلامی در رأی خود به تشکیل وزارت بازرگانی فرصتی را برای دولت فراهم کرد تا دولت با قدرت نسبت به کنترل تورم اقدام کند و تکلیف ساختاری این حوزه برطرف شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرداخت فوق‌العاده ویژه مشاغل عمومی و تخصصی وزارت آموزش و پرورش و فوق‌العاده‌های کارکنان وزارت کشور و جهاد و همچنین وزارت ارشاد اسلامی و کارکنان سازمان بهزیستی وظیفه دولت است و عدم پرداخت آن به معنای تبعیض در درون ساختار دولت است.

وی یادآور شد: در برنامه هفتم توسعه کم لطفی زیادی به معلمان، آموزش و پرورش و همچنین بازنشستگان شده است و نامی از همسان‌سازی حقوق آنها نیز برده نشده است.

وحیدی اضافه کرد: همچنین در زمینه ایثارگران و معلولان نیز با وجود قوانین بالادستی در لایحه هفتم توسعه توجهی نشده است که کمیسیون تلفیق برنامه باید این موارد را به جد پیگیری کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی ضمن تشکر از مصوبه هیأت وزیران برای تشکیل شهرستان مانه گفت: اراده جدی برای تشکیل این شهرستان در اسرع وقت باید وجود داشته باشد و همچنین با وجود پراکندگی در استان باید استانداری و فرمانداری بر اساس مدار تقسیمات کشوری اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: وزارت صمت چند سال پرچالش را پشت سر گذاشته و امیدواریم با واردات خودرو این نابسامانی‌ها در کنار ساماندهی نیروهای اداری در دستگاه‌های مختلف برطرف شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عاشق شش کلاسه IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      1 0
      خیلی هم خوبه واسه چی باید به معلمان رو بدهند