آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله برقی

آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله برقی

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله‌برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی در مساحتی بیش از ۳۰ هزار مترمربع به مدت ۴ روز توسط اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

شرکت‌های حاضر در این رخداد نمایشگاهی، آخرین دستاوردهای خود را در قالب گروه‌های کالایی آسانسور، پله‌برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده‌روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی، هوشمندسازی، فناوری‌های نوین، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تخصصی در معرض نمایش می‌گذارند.

کشور چین به صورت مستقیم و نمایندگان کشورهای اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله‌برقی حضور داشته و آخرین دستاوردهای این صنعت را به نمایش می‌گذارند.

همچنین هیئت‌های تجاری از کشورهای پاکستان، عراق، اقلیم کردستان، افغانستان، و عمان با حضور فعالان صنعت آسانسور و پله برقی برای آشنایی، بهره‌گیری و توسعه تعاملات تجاری در این نمایشگاه حضور دارند و جلسات رو در رو (B ۲ B) با فعالان این صنعت خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۱٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha