۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
رکورد مصرف برق در استان بوشهر با ۲۱۰۰ مگاوات شکسته شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

رکورد مصرف برق در استان بوشهر با ۲۱۰۰ مگاوات شکسته شد

بوشهر- حشمتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه ۸۰ درصد مصرف برق بوشهر خانگی‌ست گفت: رکورد مصرف برق در بوشهر در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر با مصرف ۲۱۰۰ مگاوات شکسته شد.

غلامرضا حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: افزایش بی‌سابقه دمای هوای استان بوشهر، سبب افزایش چشمگیر و رکوردشکنی مصرف برق در این استان شد.

وی افزود: در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه سال جاری، مصرف برق از ۲۱۰۰ مگاوات عبور کرد که این میزان مصرف برق حدنصاب جدیدی در استان ثبت کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطر نشان کرد: عبور دمای هوا از ۵۰ درجه سانتیگراد، مصرف برق را بویژه در نقاط ساحلی استان بالاتر برد و امیدوارم با رعایت مردم و مصرف بهینه، شاهد پایین آمدن مصرف باشیم.

حشمتی تصریح کرد: پیشنهاد تعطیلی ادارات بخاطر بالا رفتن مصرف برق داده شد که روز چهارشنبه هفته جاری به همین دلیل با اعلام استانداری، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تعطیل شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، حدود ۸۰ درصد برق مصرفی استان در بخش خانگی است و از مردم استان بوشهر انتظار داریم در این روزها، همکاری بیشتر و موثرتری داشته باشند تا از خاموشی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: اوج مصرف برق در ساعات ظهر تا عصر است که انتظار مصرف بهینه و خاموش کردن وسایل غیرضروری و تنظیم درجه کولر و یخچال از مردم را داریم.

حشمتی تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی شرکت برق استان بوشهر در راستای رفع خرابی‌ها و جلوگیری از خاموشی برق از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برند و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۲۳۱٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زهرا مقدم IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      0 0
      واقعا هوا گرمه ولی باید رعایت کرد خدا شاهده من دوماه جارو نزدم با جارو دستی جارو میکنم صبح زود ساعت ۵لباسشویی روشن میکنم میگه تا یکی دیگه برق داشته باشه دلمون برای خودمون بسوزه که وقتی برق می‌ره میشینیم همدیگرو باد میزنیم