۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
شهرک های صنعتی استان سمنان نیازمند چاه آب پشتیبان هستند
دبیر شورای شهرک‌های صنعتی سمنان در گفت‌وگو با بازار:

شهرک های صنعتی استان سمنان نیازمند چاه آب پشتیبان هستند

سمنان- مزارئه، دبیر شورای مشورتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان، با اشاره به مشکلات کمبود آب برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان، گفت: نیازمند ایجاد چاه پشتیبان برای تامین آب صنایع هستیم.

علی اصغر مزارئه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به کمبود آب به مثابه یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات شهرک های صنعتی استان سمنان به خصوص در تابستان، تاکید کرد: کمبود آب یکی از مهمترین موانع توسعه سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه در جلسات مختلف پیرامون راهکارهای کاهش معضل کم آبی و فشار بر روی واحد های صنعتی استان سمنان مباحثی صورت گرفته و پیشنهاداتی شده است، افزود: ایجاد چاه پشتیبان برای تامین آب مورد نیاز شهرک های صنعتی در مواقع بحرانی از جمله این پیشنهادات است.

دبیر شورای مشورتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه تفکیک سهمیه چاه های مشکل دار موجود به دو چاه را از دیگر راهکارهای کاهش مشکل کم آبی در شهرک صنعتی سمنان دانست و تاکید کرد: امیدواریم که مسئولان ذی ربط در این ارتباط اقدام عاجلی صورت دهند.

مزارعه همچنین با اشاره به اینکه حضور و استفاده نمایندگان شرکت‌های خدماتی در مراجع مشورتی و تصمیم‌گیری نظیر ستاد تسهیل و شورای گفتگو به طور قطع سبب تعمیق تصمیمات می شود، ابراز داشت: نهایی شدن موضوع انتقال پساب شهرها به شهرک‌های صنعتی و پیگیری آن از سوی مسئولان از جمله اقداماتی است که می تواند بسیار به صنایع استان کمک کند.

ایجاد پاسگاه‌های انتطامی برای تامین بهتر امنیت از دیگر خواسته های واحد های صنعتی است

وی افزود: اصلاح اساسی و نگهداری شبکه روشنایی معابر و جلوگیری از شوک‌های ناگهانی مخرب به خصوص با هدف جلوگیری از بروز خسارات به واحد های صنعتی از دیگر دغدغه ها و مطالبات شهرک های صنعتی استان سمنان است که مسئولان امر باید درباره این موارد پیگیری های لازم را صورت دهند.

دبیر شورای مشورتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه مسائل اداری و هماهنگی، آب، برق، محیط زیست و امنیت و انتظامات از چالش‌های شهرک‌های صنعتی استان است، تاکید داشت: ایجاد پاسگاه‌های انتطامی برای تامین بهتر امنیت از دیگر خواسته های واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان است.

مزارئه با بیان اینکه گشت‌های منظم نیروی انتظامی و اطلاق ضابط قضایی به نیروهای انتظامات شهرک صنعتی از دیگر خواسته های واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی است، ابراز کرد: تمام این خواسته ها در نشست ها به اطلاع مسئولان استان رسیده است.

کد خبر: ۲۳۱٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha