۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
توسعه صادرات زنجان در گرو رفع موانع است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

توسعه صادرات زنجان در گرو رفع موانع است

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: توسعه صادرات این استان در گرو رفع مشکلات و موانع عدیده پیش روی صادرکنندگان است.

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، صمد یوسفی اصل در جلسه کارشناسی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی عمده مشکلات صادرکنندگان و کمک به افزایش صادرات استان زنجان، افزود: لازمه رشد و کمک به افزایش صادرات استان، حل، پیگیری و رفع موانع صادراتی است.

وی با اشاره به صادرات ۶۰۰ میلیون دلاری استان زنجان طی سال گذشته، تاکید کرد: افزایش صادرات به دست صادرکنندگان باید صورت پذیرد که این مهم نیز بسته به رفع موانع صادراتی است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه همه فعالان اقتصادی دلسوزانه با وجود همه مشکلات، پای کار مانده و روند تولید و صادرات را ادامه می‌دهند، ابراز کرد: اتاق بازرگانی می‌تواند حلقه وصل صادر کنندگان و وارد کنندگان باشد.

یوسفی اصل با بیان اینکه مشکلات و موانع، صادر کنندگان را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو کرده است، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی زنجان تمامی موارد و مشکلات صادرکنندگان را تا حصول نتیجه موثر به صورت مجدانه پیگیری خواهد کرد.

کد خبر: ۲۳۱٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha