۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
راه آهن میانه- بستان آباد امسال به تبریز می رسد/ توجه جدی دولت به احیای دریاچه ارومیه
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

راه آهن میانه- بستان آباد امسال به تبریز می رسد/ توجه جدی دولت به احیای دریاچه ارومیه

تبریز- رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به آخرین وضعیت راه آهن میانه- بستان آباد- تبریز گفت: راه آهن میانه- بستان آباد امسال به تبریز می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت امروز در بدو ورود به تبریز، درباره وضعیت اعتبارات آخرین سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی گفت: جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه است که صد درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور تخصیص یافته و پرداخت شود.

وی با اشاره به اهتمام جدی دولت به احیای دریاچه ارومیه، گفت: این طرح بسیار مهم از سال ۱۳۹۳ آغاز شده که بخش بزرگی از آن امسال پایان می‌یابد و به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت با بیان اینکه خدا را شاکریم که وعده رئیس جمهور مبنی بر احیای دریاچه ارومیه، به خوبی پیگیری شد، افزود: افزایش ۲۶ سانتی‌متری تراز و یک‌هزار و ۸۹ کیلومترمربعی وسعت دریاچه ارومیه، نشان از موفقیت طرح‌های احیای دریاچه ارومیه است.

وی ادامه داد: می توان گفت با اجرای این طرح ها، دریاچه ارومیه احیا شده و اکنون حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش طرح های احیای دریاچه ارومیه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین درخصوص طرح راه‌آهن میانه- تبریز، اظهار داشت: پیگیری‌های مستمر استاندار آذربایجان شرقی موجب شد که بتوانیم در سال گذشته ۱۳۲ کیلومتر از این طرح را در حد فاصل میانه تا بستان آباد افتتاح کنیم.

نوبخت تأکید کرد: امسال تلاش می‌کنیم راه آهن میانه را به تبریز و ایستگاه خاوران متصل کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha