۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
جلسه هم‌اندیشی با اتحادیه‌ها و تشکل‌ها درباره الگوی کشت

جلسه هم‌اندیشی با اتحادیه‌ها و تشکل‌ها درباره الگوی کشت

مدیرکل امور اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از برگزاری جلسه هم اندیشی با اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی درباره طرح الگوی کشت خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا نیکویی، در پاسخ به این که اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی معتقدند در تدوین الگوی کشت نظر آن‌ها پرسیده نشده و چنین موضوعی صحت دارد یا خیر؟ گفت: این انتقاد به جایی است، ولی اینگونه هم نبوده که در تدوین این طرح نظرات کشاورزان پرسیده نشود.

جلسه هم‌اندیشی با اتحادیه‌ها و تشکل‌ها درباره الگوی کشتوی افزود: در این هفته، جلسه‌ای در راستای هم‌اندیشی الگوی کشت با اتحادیه‌ها و بخش خصوصی برگزار می‌شود و تمام تشکل‌ها و انجمن‌های مرتبط با زراعت و باغبانی حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اضافه کرد: در اینجلسه انتظار داریم انجمن‌های تخصصی نیازهای بخش کشاورزی را به ما اعلام و بگویند چگونه می‌توانند در اجرای الگوی کشت به وزارت جهاد کشاورزی کمک کنند.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود این اتحادیه‌ها وتشکل‌های بخش خصوصی انتظارات خود را برای اجرایی شدن الگوی کشت مطرح کنند.

کد خبر: ۲۳۰٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      0 0
      باید کاشت برنج در کل ایران ممنوع شود با اب به دست امده میتوان در کل ایران گندم جو سویا ذرت کاشت و همچنین کل ایران را میتوان جنگلکاری صنعتی کرد که سود بالایی هم دارد .مناطق برنج کاری هم توریستی شود که درامد 1000 برابری دارد .کمی تفکر بد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟