۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
واحد بازرگانی بین المللی کشت و صنعت مغان فعال تر می شود
مدیرعامل کشت و صنعت مغان:

واحد بازرگانی بین المللی کشت و صنعت مغان فعال تر می شود

اردبیل- محمدی، مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: واحد بازرگانی بین المللی کشت و صنعت با هدف تقویت صادرات محصولات متنوع، فعال تر خواهد شد.

قاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال های اخیر بحث کیفیت و برندینگ محصولات کشت و صنعت مغان در کنار فعال کردن واحد بازرگانی بین المللی و ارتباطات جهانی مورد توجه قرار گرفته و سعی بر تقویت این موضوعات و مسائل است.

وی تصریح کرد: در مسیر تقویت بازرگانی بین المللی و افزایش صادرات محصولات کشت و صنعت مغان تلاش کردیم تا علاوه بر ارتقای کیفی تولید محصولات متنوع به بسته بندی و تبلیغات مختلف این محصولات توجهی جدی داشته باشیم تا در عرضه این محصولات با مشکلی روبه رو نشویم.

مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: ۱۷ قلم محصول متنوع در کشت و صنعت مغان تولید و روانه بازار مصرف می شود که همه این محصولات در یک فرآیند فرآوری و تجاری سازی به نقطه مطلوب و کیفی رسیده است.

محمدی حضور کشت و صنعت مغان را در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و صنایع وابسته آذربایجان شرقی یادآور شد و افزود: ما در این نمایشگاه که به مدت چهار روز برپا است سعی کردیم تا در غرفه ای بزرگ تولیدات و تنوع محصولات خود را برای مخاطبان این نمایشگاه عرضه کنیم که علاوه بر کشورمان، از سایر کشورها نیز بازرگانان، تجار و صادرکنندگان حاضر شدند تا نسبت به شناسایی محصولات با ارزش برای صادرات اقدام کنند.

مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان کرد: رویکرد جدید کشت و صنعت در کنار نوسازی و تقویت تولیدات متنوع، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و توجه به ارزش افزوده این محصولات است که انتظار می رود در این حوزه فعالیت ها و اقدامات مؤثر و مطلوبی انجام شود.

کد خبر: ۲۳۰٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha