۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
تکمیل بزرگراه ایلام-مهران نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در گفت‌وگو با بازار:

تکمیل بزرگراه ایلام-مهران نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

ایلام- دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: طبق برآوردهای انجام شده، تکمیل بزرگراه ایلام-مهران نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

فرشاد دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی به عنوان تنها متولی احداث بزرگراه ایلام - مهران تاکنون ادعایی مبنی بر زمان اتمام این طرح نداشته است.

وی تصریح کرد: تکمیل بزرگراه ایلام مهران علاوه بر مطالبات پیمانکاران به فهرست بهای امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: این اعتبار برای تکمیل تونل‌ها، ایجاد روشنایی تونل‌ها، مهار قطعه رانشی تقاطع ماربره، تکمیل تقاطع صالح آباد، تکمیل مسیر منتهی به پل‌های کیلومتر ۵۵ و ۵۶ و تکمیل راهسازی باند برگشت منطقه کنجانچم مورد نیاز است.

دوستی تصریح کرد: هر چند تلاش بر این است که برای ایام اربعین این مسیرها به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گیرند و در سال گذشته هم عبور موقت از این مسیرها انجام شد.

وی گفت: احداث پل صلواتی و تعریض محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در منطقه کنجانجم صرفاً برای عبور اضطراری اربعین بوده و نمی توان این عملیات را تکمیل بزرگراه ایلام مهران در این منطقه نامید.

کد خبر: ۲۳۰٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha