۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۳
شیوه و روش های جذب سرمایه گذاری خارجی باید متحول شود
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

شیوه و روش های جذب سرمایه گذاری خارجی باید متحول شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معتقد است خلاصه سازی و تسهیل مقررات مورد انتظار سرمایه گذاران است و می تواند سرمایه گذاران را به انجام فعالیت اقتصادی در کشور ترغیب کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری، با اشاره به الزامات «رشد سرمایه گذاری داخلی» در کشور و برداشتن موانع پیش روی این مسئله، بیان کرد:ما باید در بخش های مولد اقتصادی راه ها را باز کنیم و در صدور مجوزهای کسب و کار تسهیل گری کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مالیات بخش های غیر مولد باید به گونه ای سنگین باشد که افراد سراغ این بخش ها نروند، بیان کرد:باید انگیزه افراد درباره ورود به بخش های غیر مولد را از بین ببریم.بنابراین باید در این دو بخش اقدامات جدی در کشور صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سیاست های تشویقی، تنبیهی،بیمه ای و و مالیاتی می تواند به بهبود شرایط فعلی کمک کند،بیان کرد:خلاصه سازی و تسهیل مقررات مورد انتظار سرمایه گذاران است و می تواند سرمایه گذاران را به انجام فعالیت اقتصادی در کشور ترغیب کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوه ها و روش هایی که برای جذب سرمایه گذار خارجی وجود دارد، بیان کرد: نیاز هست در این حوزه ها اقدامات جدی مبنای کار قرار گیرد که ما بتوانیم از فضاهای جدیدی که ایجاد شده بهتر استفاده کنیم.

کد خبر: ۲۳۰٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زارعی IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      کی باید این کار را بکند