۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
اختتامیه رویداد استارتاپی بیاتک ۱۴۰۲ در سمنان برگزار شد
با حضور مسئولان؛

اختتامیه رویداد استارتاپی بیاتک ۱۴۰۲ در سمنان برگزار شد

سمنان- اختتامیه رویداد استارتاپی بیاتک ۱۴۰۲ ویژه شهرستان های سرخه و مهدیشهر با تجلیل از نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رویداد استارتاپی بیاتک ۱۴۰۲ که به منظور شناسایی و جذب ایده‌های برتر در شهرستانهای سرخه و مهدیشهر برگزار شده بود، با حضور مسئولان و در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به کار خود پایان داد.

در این رویداد که با همکاری موسسه طلوع نوآوران کویر و مشارکت فرمانداری شهرستانهای سرخه و مهدیشهر، معاونت علمی سپاه شهرستانهای سرخه و مهدیشهر و معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان برگزار شد، ۳۵ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد.

از میان ایده های ارسالی سه ایده برتر شهرستان سرخه و سه ایده برتر شهرستان مهدیشهر در مراکز نوآوری این دو شهرستان پذیرش شدند همچنین نفرات برتر علاوه بر دریافت هدیه نقدی و پذیرش در مراکز نوآوری پارک، ازحمایت‌های ذیل نیز بهره مند خواهند شد.

به گفته مسئولان دانشگاه سمنان، تسهیلات قرض الحسنه استقرار تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال، تسهیلات قرض الحسنه بذرمایه تا سقف یک هزار و ۸۰۰ میلیون ریال، تسهیلات قرض الحسنه تجاری سازی تا سقف سه هزار میلیون ریال، برخورداری از کمک هزینه‌های حمایتی بازاریابی، تجاری سازی و حضور در نمایشگاه‌ها و برخورداری از مشاوره‌های عمومی و تخصصی و دوره‌های آموزشی از مزیت های پذیرش این ایده ها است.

همچنین در این مراسم که با حضور گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تفاهم نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان منعقد شدند.

کد خبر: ۲۳۰٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha