۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
نهادهای سرمایه‌گذاری در فرصت‌های اقتصادی وزارت راه سهیم می‌شوند
دبیر کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه:

نهادهای سرمایه‌گذاری در فرصت‌های اقتصادی وزارت راه سهیم می‌شوند

دبیر کمیته سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی از تسهیل دسترسی نهادهای سرمایه‌گذاری به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن و حمل و نقل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیته سرمایه‌گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی با حضور در دفتر کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، بر ایجاد چهارچوب همکاری برای تسهیل دسترسی نهادهای سرمایه‌گذاری به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن و حمل و نقل تاکید کرد.

اسلامیان ضمن برشمردن فرصت‌های متعدد سرمایه‌گذاری و در وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: تعریف و تأسیس صندوق پروژه بر پایه سودآوری اطمینان بخش، برای بخش خصوصی جذابیت دارد و همچنین می‌تواند از خروج نقدنگی از مسیر پیشرفت کشور جلوگیری کند.

رسول سعدی، دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و رئیس هیأت مدیره فرابورس نیز این نشست را که اولین جلسه یک ارگان دولتی با کانون است، فتح باب مبارکی برای آغاز روند جدید و مؤثر در حوزه سرمایه‌گذاری قلمداد کرد و گفت: کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، طبق قانون بازار اوراق بهادار تاسیس شده و عضو حقوقی شورای عالی بورس و اوراق بهادار است.

وی ادامه داد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های تأمین‌سرمایه، مشاور سرمایه‌گذاری‌ها، شرکت‌های سبدگردانی، پردازش اطلاعات مالی و سایر نهادهای مالی، عضو کانون نهادهای سرمایه‌گذاری هستند.

سعدی با تاکید بر وجه هوشمندی سرمایه افزود: کانون نهادهای سرمایه‌گذاری با بیش از ۶۰۰ عضو فعال آماده است تا در سه محور برگزاری رویدادهای معرفی فرصت‌ها، ایجاد ارتباط با شرکت‌های تامین مالی و ایفای نقش مشورتی برای تهیه طرح‌های توجیهی با کمیته سرمایه‌گذاری و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی همکاری و تعامل داشته باشد.

گفتنی است، اولین نشست مشترک وزارت راه و شهرسازی با دبیر کل و معاونین کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران برگزار شد.

کد خبر: ۲۳۰٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha