۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
تخصیص ۲ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید برنج در مازندران
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت خبر داد؛

تخصیص ۲ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید برنج در مازندران

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با بیان اینکه ۸۰ درصد سهامداران کشاورز هستند، گفت: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بورس برای خرید محصولات کشاورزی و برنج داده می شود.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که کشاورزان و شالی کاران در سال گذشته با مشکل فروش برنج روبرو شدند، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی برای خرید برنج های انبارشده سال گذشته، قبلا از سوی شرکت تامین منابع سازمان بورس در نظر گرفته شده بود.

وی با عنوان که این میزان نقدینگی برای خرید برنج انبارشده به مراکز خرید تخصیص داده شده بود، گفت: با این اعتبار برنج‌های انبارشده از کشاورزان در استان خریداری می‌شود.

توکلی ادامه داد همچنین برای خرید برنج جدید توسط مراکز خرید و تامین ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اعلام آمادگی شده است.

وی با اشاره به ورود سازمان بورس به موضوع خرید برنج در استان از مسئولان استان و دستاندرکاران خواست تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و بتوانیم از سهامداران حمایت کنیم، افزود: همه کشاورزان روستاییان جزو دهک‌های اول تا سوم مشمول سهام عدالت به شمار می‌روند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اظهار این که اعتبار از سوی شرکت تامین منابع سازمان بورس تخصیص داده می‌شود و این مسئله به رفع مشکل کشاورزان که سهامداران بورس هستند کمک می‌کند، افزود: دو هفته آینده نیز رئیس سازمان بورس به استان سفر می‌کند و خبرهای خوشی در بخش های مختلف در راه است.

کد خبر: ۲۲۹٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 2619264928 IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      2 0
      باسلام منطقه تالش باده ها هزارتن برنج دست کشاورزان وکسبه محلی دپو شده وخریدسازمانها هم ازچنددلالی که برنج رااختلاط نموده وازآشفتگی بازارنهایت سودرامی برندبقیه باناامیدی وضرردست وپنجه می زنندهیچ برنامه خریدمنصفانه برای منطقه بزرگ تالش ندارندوانتظارداریم فکری بحال کارخانه هاکشاورزان وکسبه عنایت فرمایید باتشکر