۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
۷۰ درصد عامل آلایندگی پتروشیمی ایلام ناشی از کمبود خوراک است
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام:

۷۰ درصد عامل آلایندگی پتروشیمی ایلام ناشی از کمبود خوراک است

ایلام-گرشاسبی،مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به مشکلات کمبود خوراک در پتروشیمی ایلام، گفت: ۷۰ درصد عامل آلایندگی پتروشیمی ایلام ناشی از کمبود خوراک است.

سیدغلامحسن گرشاسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار مرد: تعادل قیمت خوراک و محصول باید مدیریت شود تا دولت متضرر نشود و صنایع پتروشیمی نیز سود متناسب با سرمایه‌گذاری و هزینه داشته باشند.

وی افزود:نباید اجازه داد فعالیت واحدهای تولیدی در کشور متوقف شود.

گرشاسبی با بیان اینکه فکر بزرگ را باید از کار کوچک آغاز کرد، افزود: در یک سال گذشته شفافیت مالی مبنای فعالیت شرکت پتروشیمی ایلام قرار گرفته است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تاکید کرد:۹۵ درصد حساب‌های این شرکت در شهر ایلام و پنج درصد حساب‌های ارزی در تهران است.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، موضوع افزایش قیمت خوراک را از طریق دولت در مرکز پیگیری باید پیگیری شود.

گرشاسبی با بیان اینکه تامین خوراک پایدار پتروشیمی ایلام از طریق NGL3100 دهلران به دستور وزیر نفت رسیده است، افزود:طبق این دستور وزیر مقرر شد ۱۵۰ هزار تن خوراک مازاد پتروشیمی دهلران که توسط NGL این شهرستان تامین می‌شود به پتروشیمی ایلام تخصیص پیدا کند که این امر محقق نشد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام ۷۰ درصد عامل آلایندگی مشعل مجتمع را ناشی از کمبود خوراک عنوان کرد و افزود:سود سر به سر این شرکت در تامین ۲۳ تن خوراک در ساعت است که نبود خوراک به یک چالش عظیم برای بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور تبدیل شده است.

کد خبر: ۲۲۹٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha