۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
عزم مجلس برای حمایت از صندوق‌های بازنشستگی در برنامه هفتم
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد

عزم مجلس برای حمایت از صندوق‌های بازنشستگی در برنامه هفتم

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس، از پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه‌ اداری و استخدامی، صندوق‌های بازنشستگی، نهادهای حمایتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکریم حسینی، با اشاره به مهمترین پیشنهادات کمیسیون اجتماعی برای درج در برنامه هفتم توسعه، گفت: کمیسیون اجتماعی بررسی پیشنهادات خود به منظور درج در برنامه هفتم توسعه را به پایان رسانده و به کمیسیون تلفیق تحویل داده شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مهمترین پیشنهاداتی که کمیسیون اجتماعی ارائه داده در حوزه‌های اداری و استخدامی، صندوق‌های بازنشستگی و حمایت از نهادهای امدادی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، یادآور شد: این کمیسیون پیشنهاداتی را نیز در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و عدم افزایش سنوات بازنشستگی ارائه داده است که تلاش می‌کنیم حتما در برنامه هفتم توسعه درج شوند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جلسات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از هفته آینده برگزار شده و پیشنهادات کمیسیون اجتماعی نیز قطعا ارائه و پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۹٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha