۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
پرداخت تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیون تومانی به پروژه های نهضت ملی مسکن
استاندار زنجان خبرداد؛

پرداخت تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیون تومانی به پروژه های نهضت ملی مسکن

زنجان- استاندار زنجان،گفت: طبق تفاهم صورت گرفته تأمین مالی ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر یک از هفت هزار واحد مسکونی در دست اجرا در استان زنجان به ۵۵۰ میلیون تومان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان گفت: روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان مطلوب است.

وی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته نیمه اول مرداد سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان زنجان تحویل خواهد شد.

استاندار زنجان،به مسئله جوانی جمعیت اشاره کرد و بیان داشت: زمین‌های معروف به لیل آباد برای ساخت واحدهای مسکونی ویلایی به واجدین شرایط واگذار خواهد شد و در این زمینه نیازمند همکاری بانک‌ها هستیم.

افشارچی به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی هفته گذشته با اقدامات صورت گرفته، گشایش‌های خوبی در حوزه مسکن استان بودیم و بر اساس توافقات، مقرر شد برای پروژه‌های مسکن با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد قرارداد متمم ۲۰۰ میلیون تومانی منعقد شود.

وی گفت: همه مسئولان برای کاهش دغدغه متقاضیان مسکن تلاش می‌کنند و متولیان نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن تلاش می‌کنند و باید تلاش‌ها مضاعف شود تا کمترین دغدغه ذهنی برای متقاضیان وجود داشته باشد و منابع مالی مناسب برای این طرح تأمین شود.

استاندار زنجان گفت: طبق تفاهم صورت گرفته تأمین مالی ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر یک از هفت هزار واحد مسکونی در دست اجرا در استان به ۵۵۰ میلیون تومان خواهد رسید.

افشارچی تاکید کرد: هزینه‌های بیمه واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن نیز در صورت تأیید شورای نگهبان به مدت ۲ سال مسکوت خواهد ماند و این امر حدود ۵۰ میلیون تومان از قیمت تمام شده هر واحد مسکونی را کاهش می‌دهد تا متقاضیان توانایی واریز آورده مورد نیاز را داشته باشند و از متمم‌ها نیز کمک بگیرند.

وی همچنین از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان خبر داد و افزود: مهرداد بذرپاش اوایل مردادماه به زنجان می آید.

کد خبر: ۲۲۹٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      0 0
      سلام چرا منبع خبرهاتون فقط یک طرفه از قول مسئولین هست که به وعده خود عمل نمیکنند. چرا به سراغ سازندگان نمیروید و نمیپرسید که ایا واقعا این تسهیلات را توانستید بگیرید یا خیر!!! من به عنوان سازنده و متقاضی تسهیلات مسکن نهضت ملی ۵۵۰ میلیونی از(( بانک تجارت)) بعد از یک و نیم ماه دوندگی و پیگیری اکنون که زمان پرداخت تسهیلات رسیده میگویند نمیدهیم. و بهانه های واهی که فقط ۳۵۰ میلیون پرداخت میکنیم و ۵۵۰ میلیون صرفا برای ساخت توسط نهادهایی میباشد که زمین رایگان از دولت دارند و... درصورتی کمک اصلی به رونق مسکن توسط امثال من سازنده هست و هیچ حمایتی نمیکنند و صرفا وعده دروغ میدهند