۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
برنامه‌ریزی برای واردات متروباس به تهران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد

برنامه‌ریزی برای واردات متروباس به تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: صحبت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی برای واردات متروباس به ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته است اما هنوز تعداد و زمان ورود آن مشخص نیست.

به گزارش بازار، مهدی چمران امروز یکشنبه در حاشیه صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قطعاً در همه فضاها نمی‌توان از متروباس استفاده کرد و باید در خیابان‌های مستقیم و بدون پیچ و خم استفاده شود، تصریح کرد: صحبت و برنامه ریزی در این زمینه انجام شده و قرار بر این است اتوبوس‌های سه کابین وارد شود، اما هنوز تعداد و زمان ورود آن مشخص نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: دست دوم بودن این اتوبوس‌ها اشکالی ندارد چرا که مجلس و دولت تصویب کردند که می‌توان از اتوبوس‌های کم کارکرد در فضای درون شهری و برون شهری استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی خیابان‌ها در دو منطقه واقع شده‌اند، یادآور شد: قیمت‌های منطقه‌ای تابع فرمول‌ها و جداول است و مشکلی برای تصمیم‌گیری در خصوص مسائل خیابان‌هایی این چنینی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با بیان اینکه امروز گزارش بازدید منطقه‌ای از منطقه ۱۳ ارائه خواهد شد، اظهار داشت: طرح یک فوریتی شهرداری در مورد واگذاری املاک به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه خواهد شد که باید در این زمینه دستورالعمل تهیه شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش حساب و درآمد اسفندماه سال قبل در شورا، خاطرنشان کرد: انتخاب دو نفر برای عضویت در کمیسیون ماده ۳۸ نیز در این جلسه انجام خواهد شد.

چمران در صحن شورا همچنین گفت: در کشوری که به نام آزادی بیان قرآن را به آتش می‌کشند وقتی دانشجویی می‌خواهد تز دکترای خود را به شهید سلیمانی تقدیم کند این موضوع را خلاف قانون می‌دانند و این مایه تأثر است که در چنین دنیایی زندگی می‌کنیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha