۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲
نقش موثر نرخ ها در بازار ارز بر تمامی بازارها| ثبات در بازار ارز ضرورت دارد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نقش موثر نرخ ها در بازار ارز بر تمامی بازارها| ثبات در بازار ارز ضرورت دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقتصاد یک زنجیره به هم پیوسته بوده و افزایش برخی از اقلام بر سایر اقلام نیز موثر است که ازجمله آن می‌توان به رشد قیمت ارز و طلا اشاره کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهباز حسن‌پور بیگلری درباره ثبات بازار ارز گفت: انتظار است دولت بازار ارز را باید در بلند مدت سر و سامان دهد چراکه عدم ثبات در این بازار بر تمامی بازارها تاثیر مستقیم دارد، هرچند بانک مرکزی اقدامات خوبی را در این مسیر آغاز کرده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین خوشبختانه خبرهای خوبی از مذاکرات و از سرگیری دیپلماسی سیاسی و اقتصادی شنیده می‌شود و ارتباطات خوبی با کشورهای دور و نزدیک برقرار شده لذا انتظار است رئیس‌جمهور خبرهای خوب سیاسی و اقتصادی به مردم بدهد تا به مرور شاهد ثبات پایدارتر نرخ ارز نیز باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش قیمت ارز و طلا و تاثیر روانی آن بر سایر اقلام، بیان کرد: اقتصاد یک زنجیره به هم پیوسته بوده و افزایش برخی از اقلام بر سایر اقلام نیز موثر است که ازجمله آن می‌توان به رشد قیمت ارز و طلا اشاره کرد چراکه تاثیر روانی آن بر سایر کالاها کاملا محسوس است و درصورت بی‌ثباتی در بازار ارز و طلا شاهد رشد خارج از ضابطه قیمت‌ها در حوزه های مختلف خواهیم بود.

کد خبر: ۲۲۹٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha