درآمد کم و هزینه زیاد نیروی جوان را جذب خشکشویی نمی کند
رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران درگفتگو با بازار:

درآمد کم و هزینه زیاد نیروی جوان را جذب خشکشویی نمی کند

رجب زاده، رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران گفت: درآمد کم و هزینه زیاد نیروی جوان را جذب صنف خشکشویی نمی کند از اینرو همیشه مشکل نیروی کار وجود دارد.

ابوالفضل رجب زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه درآمد خشکشویی ها با توجه به هزینه های این صنف در حد پایینی قرار دارد گفت: به این دلیل نیروی کار جوان جذب این شغل نمی شود و همواره مشکل عدم نیروی کار در خشکشویی ها دیده می شود.

وی افزود: این صنف مستقیما با مردم سر و کار داشته و به همین دلیل انتظارات از آنها بالا است.

رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران گفت: درآمد ها ابتدای هر سال افزایش پیدا می کنند اما هزینه ها از قبیل مواد شوینده، چوب لباسی، کاغذ و سوزن منگنه ای که برای الصاق شماره به لباس مورد استفاده قرار می گیرد هر ماهه بیشتر می شوند.

رجب زاده در ادامه گفت: در صنف خشکشویی هزینه زیاد اما درآمد کم است یکی از هزینه ها بحث مالیات است که تمام کسبه را درگیر خودش کرده است.

رجب زاده ادامه داد: در سال ۱۳۵۶ تعداد هزار و ۷۰۰ واحد خشکشویی فعال وجود داشت که هم اکنون به ۹۶۰ عدد رسیده گرچه از حدود ۱۲ سال پیش تاکنون تغییری نداشته ایم اما برخی تعطیل و تعدادی نیز جایگزین شده اند که تعدادی از واحد های تازه تاسیس به دلیل به صرفه نبودن مجوز خود را پس می دهند.

کد خبر: ۲۲۹٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha