۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
فعالیت بخش خصوصی باید در برنامه هفتم توسعه تقویت شود
نماینده مردم ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در مجلس:

فعالیت بخش خصوصی باید در برنامه هفتم توسعه تقویت شود

نماینده مردم ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در مجلس گفت: دولت باید از تصدی گری در امور اقتصادی خارج شده و اجازه دهد تا بخش خصوصی تقویت شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد علی پور، با اشاره به الزامات برنامه پنجساله هفتم توسعه بیان کرد: دولت باید از تصدی گری در امور اقتصادی خارج شده و اجازه دهد تا بخش خصوصی تقویت شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت در امور اقتصادی کشور مستلزم حمایت از بخش خصوصی است تاکید کرد: این مهم به اثبات رسیده است که اقتصاد دولتی نمی تواند راه به جای درستی ببرد و جوابگو نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه جای تعیین خط و خطوط راهبردی کشور است، بیان کرد: ما در این برنامه جهت گیری های کلان در پنجسال آینده را در نظر می گیریم بنابراین ما باید در این برنامه به دنبال تقویت بخش خصوصی در عرصه اقتصاد باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر سیاست های متعدد در بخش های همچون مسائل ارزی به نفع کشور نیست،ادامه داد: باید سیاست های مدونی را در زمینه مسائل ارزی در برنامه هفتم توسعه درنظر بگیریم نباید این سیاست ها به اصطلاح چند وقت چند وقت تغییر کند و باید برای این مهم در برنامه هفتم چاره اندیشی کنیم.

علی پور با بیان اینکه اگر درصدد رفع مشکلات اقتصادی کشور هستیم باید سرمایه گذاری را مبنای کار خود قرار دهیم تصریح کرد: تا زمانی که سرمایه لازم را جذب نکنیم نمی توانیم مسائل کلان اقتصادی را برطرف کنیم. بنابراین برای این مهم نیز باید در برنامه هفتم توسعه چاره اندیشی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در امور اقتصادی نیازمند سیاستگذاری ثابت است، ادامه داد: در این شرایط فردی که قصد سرمایه گذاری در کشور را دارد این اطمینان را پیدا می کند که سرمایه خود را از دست نخواهد داد و تکانه های اقتصادی مشکلاتی برای وی ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر: ۲۲۸٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha