نان فانتزی ها به تولید ۷۰ درصدی قبل بازگشتند
پس از افزایش ۱۰ برابری آرد نان فانتزی ها؛

نان فانتزی ها به تولید ۷۰ درصدی قبل بازگشتند

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم گفت: پس از آن شوک بزرگ افزایش ۱۰ برابری قیمت آرد واحدهای تولید نان های حجیم و نیمه حجیم به ۷۰ درصد تولید خود بازگشتند.

محمد جواد کرمی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت تخصیص آرد به واحدهای تولیدی نان های حجیم و نیمه حجیم و فعالیت آنها اظهار داشت: اگر چه مشکل تخصیص آرد یارانه ای به نان فانتزی ها مرتفع نشده است اما پس از آن شوک بزرگ افزایش ۱۰ برابری قیمت آرد واحدهای تولید نان های حجیم و نیمه حجیم به ۷۰ درصد تولید خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی تولید نان های فانتزی به دستگاه های هوشمند خرید نان مجهز نشدند، افزود: به واحدهایی که این دستگاه های داده شده باید آنها را عودت دهند.

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم گفت: اکنون این خمیر مایه بدون اینکه نیاز داخل را تامین کند صادرات شده و اجازه واردات آن به دلیل تولید در داخل داده نمی شود

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم در خصوص معظل جدیدی که پیش پای تولید کنندگان نان های فانتزی است، بیان کرد: اکنون مشکل اصلی ما مواد اولیه است که در بازار کمیاب شده است.

وی با بیان اینکه خمیر مایه یکی از ارکان مهم در تولید نان فانتزی است، خاطرنشان کرد: اکنون این خمیر مایه بدون اینکه نیاز داخل را تامین کند صادرات شده و اجازه واردات آن به دلیل تولید در داخل داده نمی شود.

کرمی عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب یا پس از تامین نیاز داخلی صادر شود و یا اجازه واردات داده شود تا این صنف با مشکل تامین مواد اولیه روبرو نشوند.

کد خبر: ۲۲۸٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha