۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
رکورد ترانزیت خودرو در بنادر و دریانوردی بندرلنگه شکسته شد
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان:

رکورد ترانزیت خودرو در بنادر و دریانوردی بندرلنگه شکسته شد

بندرعباس- مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: با تخلیه و بارگیری۳۷ هزار خودرو در خردادماه امسال رکورد ترانزیت خودرو در بنادر و دریانوردی بندرلنگه شکسته شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان، مرتضی سالاری اظهار داشت: بنادر و دریانوردی بندرلنگه با تخلیه و بارگیری ۳۷ هزار دستگاه خودرو ترانزیتی با افزایش ۴۱ درصدی توانست بار دیگر در این بخش از عملیات حمل و نقلی در سطح بنادر ایران رکوردشکنی کند.

وی ادامه داد: تخلیه و بارگیری این تعداد خودروی ترانزیتی توسط ۲۶۹ فروند شناور فلزی انجام گرفته و پس از انجام عملیات گمرکی به مقاصد کشورهای عراق، افغانستان و همچنین کشورهای آسیای میانه بارگیری شده است.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان، افزایش سطح خدمات دریایی و بندری در راستای ترانزیت خودرو در بندرلنگه از جمله تفکیک اسکله تخلیه و بارگیری خودرو از دیگر کالاها، بهره‌برداری از سکوی ویژه بارگیری خودرو، افزایش ساعات تخلیه شناورها و فعالیت نظام‌مند بیش از ۲۰ شرکت فعال در زمینه ترانزیت خودرو باعث شد ترانزیت خودرو در خرداد امسال از مرز ۳۷ هزار دستگاه عبور کند که این یک رکورد عملیاتی در سطح بنادر کشور محسوب می‌شود.

کد خبر: ۲۲۸٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha