۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
اصناف زنجان در عید نوروز نباید بازار را تعطیل کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

اصناف زنجان در عید نوروز نباید بازار را تعطیل کنند

زنجان-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، به تعطیلی بازار زنجان در ایام نوروز اشاره کردوگفت: هر سال به اصناف تاکید می شود که بازار را تعطیل نکنند،اما این مهم هنوز محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد سلطانی عصر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان که در سالن شهید شهریاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار شد،گفت: امروز باید اقدامات ارزنده‌ای را در راستای توسعه گردشگری استان به‌ویژه در ایامی چون نوروز را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بهبود زیر ساخت ها ی فاهی استان ، یکی از ضرورت های مهم در حوزه گردشگری است، اظهار کرد:یکی از مهم‌ترین وظایف ستاد اجرایی خدمات سفر استان، مقوله نظارت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، گفت:باید نظارت از مجتمع های گردشگری و رفاهی هر سال بهتر از سالهای گذشته انجام شود، گفت: زنجان در شاه‌راه ارتباطی و نیز نزدیکی به پایتخت است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود. 

سلطانی ابراز کرد: در راستای توسعه گردشگری استان باید گام های اساسی و بلندی برداشته شود و مشکلات و ضعف های بخش گردشگری از لحاظ  کمی و کیفی برطرف شود.

وی ابراز کرد:توسعه زیرساخت‌ها بایددر امر گردشگری مورد توجه قرار گیرد و به امر کیفی‌سازی مراکز خدمات گردشگری در استان بیشتر اهتمام داشت و خودارزیابی‌ها و دریافت بازخوردهاباید مورد توجه قرار گیرد.

سلطانی ابراز کرد: تجربه‌ای که اعضای این ستاد در طول سال‌های مختلف کسب کرده‌اند باید برنامه‌هایی که برای امسال ارائه می دهند بدون عیب و نقص باشد.

وی به تعطیلی بازار زنجان در ایام نوروز اشاره کردو افزود: هر سال به اصناف تاکید می شود که بازار را تعطیل نکنند،اما این مهم هنوز محقق نشده و تعطیلی بازار به نفع استان نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، به نصب المان های مناسب شهری در استان اشاره کردو گفت: متناسب با فضای شهرهای استان این المان ها تهیه و نصب شود.

کد خبر: ۲٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha