۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
هزار کارگاه برای بهسازی روکش راه های شریانی کشور فعال است
معاون وزیر راه و شهرسازی:

هزار کارگاه برای بهسازی روکش راه های شریانی کشور فعال است

امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از فعالیت هزار کارگاه راهداری برای بهسازی و روکش راه‌های شریانی کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری استان اصفهان به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال گفت: در حال حاضر یکهزار کارگاه راهداری با هدف بهسازی روکش راه های اصلی و شریانی در کشور فعال است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم رئیس جمهور و وزیر راه بهبود وضعیت روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی کشور بود.

امانی افزود: در این راستا برنامه ریزی های جدی برای بهسازی محورهای مواصلاتی کشور انجام شد و در حال حاضر شاهد فعالیت یکهزار کارگاه و ۲۰۰ اکیپ راهداری برای بهسازی جاده‌های اصلی و شریانی کشور هستیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه برای رفع بیش از ۷۰۰ نقطه حادثه‌خیز برنامه‌ریزی انجام شده است، اضافه کرد: امیدواریم این پروژه ها به کاهش تصادفات و رضایتمندی کاربران جاده ای کمک کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت منابع و اعتبارات امروز شاهد بهره برداری از یکهزار میلیارد تومان پروژه راهداری و ایمنی و همچنین آغاز عملیات اجرایی یکهزار میلیارد تومان پروژه راهداری جدید هستیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha