۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
تامین مالی ۳۵۰ میلیارد تومانی یک شرکت فناوری اطلاعات با انتشار صکوک
با مجوز سازمان بورس انجام می‌شود؛

تامین مالی ۳۵۰ میلیارد تومانی یک شرکت فناوری اطلاعات با انتشار صکوک

با مجوز سازمان بورس، صکوک اجاره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (سهامی خاص) به مبلغ ۳,۵۰۰ میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز چهارشنبه مورخ ۷ تیرماه، عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان به عنوان بانی، در نظر دارد منابع مالی مورد نیاز خود را در قالب اوراق اجاره و از طریق فروش بخشی از سهام شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به نهاد واسط (شرکت واسط مالی شهریور پنجم) و سپس اجاره به شرط تملیک آنها، تامین کند.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اجاره‌بهای آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌شود.

اوراق مذکور دارای ضمانت شخص ثالث از سوی بانک پاسارگاد است. عامل فروش اوراق شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد بوده و تعهد پذیره‌نویسی آن بر عهده سندیکایی متشکل از شرکت تامین سرمایه نوین و صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران است. لازم به ذکر بوده، شرکت‌ تامین سرمایه نوین و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه ملی، بازارگردانان این اوراق هستند.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha