۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
تصویب لایحه مدیریت بدهی‌های عمومی دولت در کمیسیون اقتصادی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

تصویب لایحه مدیریت بدهی‌های عمومی دولت در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی، با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد:در جلسه عصر امروز کمیسیون مقرر شد تا کمیته ای تخصصی پیرامون بررسی پیشنهادات کمیسیون اقتصادی در برنامه هفتم توسعه تشکیل شود.

وی با بیان اینکه سه نماینده کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق برنامه برای عضویت در این کمیته انتخاب شدند، ادامه داد:اعضای این کمیته، پیشنهادات نمایندگان و همچنین پیشنهادات صاحبنظران اقتصادی در برنامه هفتم توسعه را تا پایان هفته جاری جمع بندی کرده تا مجموع این موارد به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم ارائه شود.

طغیانی در ادامه با اشاره به بررسی لایحه مدیریت بدهی‌های عمومی دولت در جلسه کمیسیون بیان کرد: این لایحه، لایحه ای بسیار مهمی است و به اصلاح ساختار بودجه کمک می کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به شکل مستقیم و غیرمستقیم بدهی هایی را ایجاد می کرد و محتوای این بدهی ها انضباط درستی نداشت، بیان کرد: البته ما یک مرکز مدیریت بدهی در وزارت اقتصاد داشتیم اما یک کار بین دستگاهی خوبی در این بخش صورت نمی گرفت که در لایحه فوق موضوعات به درستی جمع بندی شده است. از این رو این لایحه امروز در کمیسیون اقتصادی تصویب شد تا به صحن علنی مجلس ارسال شود۰

کد خبر: ۲۲۸٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha