۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
پهنای باند اینترنت در روستاهای شهرستان دیواندره ۳۰ برابر افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت در روستاهای شهرستان دیواندره ۳۰ برابر افزایش یافت

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در سه روستای شهرستان دیواندره به میزان ۳۰ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت ضمن تشریح اقدامات اجرا شده در راستای ارتقا پهنای باند در روستاهای کول، قلعه ولیانه و دوزخدره از توابع شهرستان دیواندره افزود: در این پروژه با نصب و راه انداری تجهیزات لازم مبلغ پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: در روستاهای فوق پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات از ۴مگ به ۱۱۰ مگ افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: با این اقدام مشتریان ساکن در محدوده سه روستای مذکور از کیفیت مطلوب و بالاترسرعت اینترنت مخابرات در استفاده از سرویس های دیتا محور بهره مند هستند.

حکمت با اشاره به اینکه در دنیای دیجیتال کنونی، پهنای باند یکی از عناصر ضروری اینترنت است، بیان کرد: کاهش ترافیک، ارتقا سرعت دسترسی به فضای مجازی، بهبود کیفیت و سرعت در انتقال داده ها و … از جمله مزایای پروژه اجرا شده در روستاهای کول، قلعه ولیانه و دوزخدره از توابع شهرستان دیواندره بشمار می رود.

وی یادآور شد: این مجموعه در راستای سیاستهای ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در حال حاضر پروژه های دیگری در راستای افزایش و ارتقای پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در سطح استان در مسیر اجرا دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: اجرا و تحقق پروژه های مخابراتی در حوزه انتقال می تواند زیرساخت مناسبی برای ارتقا مسائل اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و… باشد.

وی عنوان کرد: در سفرهای شهرستانی و استماع درخواستهای مشتریان، یکی از اقدامات موثر مخابرات منطقه، تلاش در مرتفع نمودن مطالبات مخاطبین است که در دست اقدام قرار دارد.

کد خبر: ۲۲۸٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha