۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
 ارائه خدمات پایدار با اصلاح نظام کارمزد| دستاوردهای اصلاح نظام کارمزد چیست؟
فعال حوزه بانکداری الکترونیک مطرح کرد

ارائه خدمات پایدار با اصلاح نظام کارمزد| دستاوردهای اصلاح نظام کارمزد چیست؟

آقا بابایی، فعال حوزه بانکداری الکترونیک گفت: اصلاح نظام کارمزد باعث ارائه خدمات پایدار و با کیفت بانکی به مشتریان می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، حمزه آقابابایی؛ کارشناس بانکی، در رابطه با ضرورت اصلاح نظام کارمزد بیان کرد: سه سال از آخرین اصلاح نظام کارمزد شبکه پرداخت در ایران می‌گذرد که بانک مرکزی با اقتدار آیین نامه جدید نظام کارمزد را ابلاغ کرد.

وی ادامه اداد: به علت تورم و نوسان در جامعه، تراز و هماهنگی بین درآمد و هزینه‌ شرکت‌های psp وجود ندارد و این شرکت‌ها ارائه دهنده خدمات درکشورند.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با بیان اینکه با ابلاغ جدید کارمزد حیات جدید به شرکت‌های پرداخت دمیده می‌شود، گفت: شرکت‌ها با اطمینان خاطر بیشتر می‌توانند نسبت به ارائه خدمات پایدار و با کیفت به جامعه مشتریان خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: از زمانی که چرخه پول نقد در کشور حذف شد صنعت پرداخت بیشتر مورد توجه قرار گرفت، در این هنگام باید نظام پرداخت عادلانه‌ای در کشور عملیاتی می‌شد. اتفاقی که در شبکه پرداخت با تلاش بانک مرکزی و شرکت شاپرک اُفتاد، به توسعه و پایداری این شرکت‌ها کمک می‌کند.

این کارشناس تصریح کرد: ویژگی مثبت نظام جدید خودترمیمی آن است که امیدواریم متناسب با نرخ تورم، شرکت‌ها بتوانند درآمدهای خود را تنظیم کنند. امیدواریم که با این اقدام نوآوری در شرکت‌ها بیشتر و بهبود سرویس و خدمات اتفاق بیفتد تا تجربه خوبی برای مشتریان این حوزه رقم بخورد.

آقابابایی با اشاره به این موضوع که یکی از خلاهای موجود در نظام پرداخت در حوزه نوآوری شرکت‌ها است، گفت: هم اکنون شرکت‌ها می‌توانند روی هزینه کرد تحقیق و توسعه تمرکز و سرویس‌های جدیدی را عملیاتی کنند تا متناسب با آن، خدمات با سطح بهتری به مشتریان ارائه شود، در این شرایط به درگاه‌های پرداخت و سرویس‌های جدید روی دستگاه کارتخوان دسترسی پیدا می‌کنند که این موضوع رضایت مشتریان را به همراه دارد.

کد خبر: ۲۲۸٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha