۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
ستاد نوسازی ناوگان تنها مرجع ثبت نام برای اسقاط خودروهای فرسوده

ستاد نوسازی ناوگان تنها مرجع ثبت نام برای اسقاط خودروهای فرسوده

­رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده حتما در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ثبت‌نام کنند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مهران سالاریه با اشاره به اینکه بر اساس قانون، متولی اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده است، گفت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سامانه این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به عنوان متقاضی، به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده افزود: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سامانه مشاهده کنند.

وی با تاکید بر این که ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده رایگان است، اضافه کرد: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودروهای فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان این که مراکز اسقاط نیز مکلفند تنها از طریق این سامانه به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، گفت: پذیرش متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

کد خبر: ۲۲۸٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha