۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
جایگاه‌های سوخت گیلان به خدمات رفاهی تجهیز شوند
استاندار گیلان:

جایگاه‌های سوخت گیلان به خدمات رفاهی تجهیز شوند

رشت- استاندار گیلان ضمن تاکید بر بهبود و افزایش خدمات رفاهی بین‌راهی گفت: با توجه به آغاز فصل سفرهای تابستانی و افزایش حضور گردشگران همه جایگاه‌های سوخت استان باید به خدمات رفاهی مجهز شوند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان ضمن قدردانی از دستگاه‌های عضو این ستاد ویژه نوروز از همه فرمانداران، شهرداران و دستگاه‌های متولی استان خواست بار دیگر با تعامل، همکاری و هماهنگی ایام سفرهای تابستانی را نیز با مدیریت به بهترین نحو به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به وجود نقاط خطرآفرین در استان و تاکید بر اینکه رسانه‌ها در این خصوص به تولید فرآورده‌های رسانه‌ای بپردازند از دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست با نصب تابلوی هشدار در نقاط خطرآفرین گردشگران را آگاه سازند.

استاندار گیلان گفت: نباید جز در طرح‌های سالم‌سازی، اجازه شنا داده شود و شهرداران و فرمانداران در این خصوص مکلف به همکاری هستند.

عباسی با بیان اینکه گیلانیان مردمان مهمانپذیر و مهمان‌نوازی هستند از گردشگران نیز خواست مدیریت پسماند در استان را رعایت نمایند و نسبت به امکانات در اختیارشان مسئول باشند.

نماینده عالی دولت در استان ابراز امیدواری کرد: تابستان امسال نیز با مدیریت و همکاری مدیران باروحیه و با انگیزه به نحو احسن طی شود و خطایی در انجام وظیفه آنان مشاهده نشود.

کد خبر: ۲۲۷٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha