۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
۱۵ درصد سهم باتری کشور را در دست داریم
مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل:

۱۵ درصد سهم باتری کشور را در دست داریم

اردبیل - اشجع، مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد سهم تولید باطری کشور در دست اشجع باتری است که این ظرفیت در حال ارتقاست.

مهدی اشجع در گفتگو با خبرنگاربازار، اظهار کرد: با وجود شرایط کرونایی در سه ماه اخیر ما تولیداتمان را از همان روزهای نخست سالجاری با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردیم و حتی جذب ۵۰ نفر نیروی جدید نیز در دستور کار اشجع باتری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۶۰ نفر پرسنل در این کارخانه مشغول فعالیت هستند که تا پایان سال با جذب نیروهای جدید ظرفیت اشتغال ما به ۴۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل افزود: از این تعداد نیرو ۲۳ نفر دارای مدرک دکترا و تعداد زیادی نیز فوق لیسانس شیمی و رشته‌های مرتبط هستند که اغلب سعی کردیم از گروه سنی جوان و تحصیلکرده در این واحد تولیدی استفاده کنیم.

اشجع با بیان اینکه تمامی حق و حقوق و مزایای پرسنل این کارخانه با پوشش بیمه‌ای به صورت مرتب پرداخت می‌شود، گفت: ما از حمایت‌های استاندار اردبیل و مسئولان قضائی قدردانی می‌کنیم که همواره در کنار ما و حامی برند اشجع باتری بوده‌اند.

تولید باتری صنعتی در دستور کار است
مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل بیان کرد: ما علاوه بر تولید باتری با برند آکو تلاش می‌کنیم تا در آینده‌ای نزدیک باتریهای صنعتی را نیز تولید کنیم تا در کشور به عنوان دومین مجموعه در این زمینه فعالیت‌مان را با قوت و قدرت پیگیری کنیم.

اشجع گفت: تمام تلاش‌مان بر این است تا در سال ۱۴۰۰ به برند برتر در کشور تبدیل شده و در این زمینه با بهره‌گیری از دانش فنی در تولید باتری که از آمریکا اخذ کردیم، بالاترین کیفیت را در عرضه محصول به بازار شاهد باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا این شرکت را در زمره شرکت‌های دانش بنیان به ثبت برسانیم که مقدمات این کار مهیا شده و به زودی از مزایای شرکت دانش بنیان بیشتر استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل ادامه داد: اشجع باتری افتخار می‌کند که متناسب با اقلیم آب و هوایی در سراسر کشور باتری تولید کرده و با ضمانت ۲۰ ماه آن را با کیفیتی مناسب عرضه کند.

اشجع ظرفیت تولید این کارخانه را ۵۰۰ هزار عدد باتری اعلام و تصریح کرد: این ظرفیت تا ۸۰۰ هزار عدد باتری قابل ارتقاست.

وی در مورد صادرات محصولات اشجع باتری نیز گفت: علاوه بر نمایندگی در ۳۰ استان کشور به چهار کشور نیز صادرات محصولات ما انجام می‌شود و در این دو سال به عنوان کارآفرین و واحد نمونه و برتر در سطح کشور شناخته شدیم.

مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل بیان کرد: ما به شعار شرکت «ما متعهدیم» عمل کردیم و بر این باوریم با جلب اعتماد و رضایت مشتری فعالیت‌هایمان را به پیش برده و بیش از گذشته به تقویت و تعامل این رابطه حسنه و مثبت کمک کنیم.

اشجع اظهار کرد: سعی کارشناسان و مهندسان شرکت بر این است تا محصولی به روز و متفاوت در عرصه رقابت‌های جهانی عرضه کنند که با راه‌اندازی واحد R&D سعی بر این است تا تولید کیفی همچنان در دستور کار باشد.

راه‌اندازی تصفیه‌خانه کارخانه با ۱.۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری
مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری خود شرک تصفیه‌خانه کارخانه در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل آماده افتتاح شده که در روزهای آینده شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

اشجع ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی اردبیل را در حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران یادآور شد و گفت: ما با هزینه خودمان ۱.۵ میلیارد تومان برای احداث این تصفیه‌خانه سرمایه‌گذاری کردیم ولی در سایر بخش‌های زیرساختی به ویژه آب، برق و راه دسترسی شهرک صنعتی از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد.

وی با قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری و دادستان اردبیل در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و دستور سریع و قاطع در پیگیری برای حل مشکلات زیرساختی این شهرک بیان کرد: امیدواریم در اولین فرصت مشکلات و معایب این مجموعه برطرف شده و صنعتگران و کارآفرینان در سال جهش تولید امیدوار به تولید باکیفیت‌ و بااصالت باشند.

مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل افزود: دستگاه قضا با ورود به هنگام در رسیدگی به مشکلات کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سعی کرده تا همراهی خود را با آنها در حل مشکلات بانکی و اداری اعلام کرده و در این زمینه از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نکرده است.

کد خبر: ۲۲٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha