۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
ضرورت علاج فوری برای تأمین مسکن و اشتغال جوانان
نماینده مردم اردبیل در مجلس عنوان کرد

ضرورت علاج فوری برای تأمین مسکن و اشتغال جوانان

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دوگانه مسکن و اشتغال پیش نیاز جوانان را تأمین کنید، اگر علاج فوری برای تأمین قابل استفاده مسکن و اشتغال فراهم نشود، هیچ امیدی به افزایش آمار ازدواج نیست.

به گزارش بازار، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دوگانه مسکن و اشتغال پیش نیاز جوانان را تأمین کنید. اگر علاج فوری برای تأمین قابل استفاده مسکن و اشتغال فراهم نشود، هیچ امیدی به افزایش آمار ازدواج و به تبع آن نجات کشور از سقوط در مرحله غیرقابل برگشت سیاه چاله جمعیتی نداشته باشید.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهتر است تا انتخاب راهکار واقعی و اثرگذار در شرایط فعلی برای مشغول شدن به سیاست‌های مقطعی و بی‌نتیجه در رابطه با ترغیب جوانان به ازدواج در جامعه خودمان و جوانان را فریب ندهیم چرا که هر شاه‌بندی با یک حساب سرانگشتی هم می‌تواند به این نتیجه برسد که با شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد کشور و فاصله نجومی موجود میان اکثریت جوانان در جامعه با امکان خرید و یا حتی اجاره قابل استطاعت یک مسکن شایسته تقریبا غیرممکن است.

وی افزود: بحث مسکن واشتغال جوانان به چنان مرحله‌ای از بحران رسیده که شایسته است که برای مدتی معلوم همه منابع و امکانات را برای این امر قرار داد.

کد خبر: ۲۲۷٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha