۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
ضرورت عملیاتی‌ کردن اهداف راهبردی شرکت ملی گاز در حوزه مقاوم‌سازی تأسیسات
دیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد

ضرورت عملیاتی‌ کردن اهداف راهبردی شرکت ملی گاز در حوزه مقاوم‌سازی تأسیسات

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران و دبیر شورای راهبری این شرکت بر مقاوم‌سازی و ضرورت عملیاتی‌ کردن اهداف راهبردی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مقاوم‌سازی تأسیسات و تجهیزات تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، حسینعلی محمدحسینی امروز (یکشنبه، چهارم تیرماه) در نخستین همایش مقاوم‌سازی تأسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی کشور، با اشاره به اسناد بالادستی در این حوزه گفت: احداث، نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های اساسی موردنیاز برای تولید، ذخیره‌سازی، انتقال و صادرات نفت و گاز، ضرورت مقاوم‌سازی تأسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی کشور همسو با پیشبرد اهداف راهبردی ماست.

وی با بیان اینکه ۱۲۸۰۵ میلیارد تومان بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در حوزه مقاوم‌سازی است، ادامه داد: شرکت گاز استان تهران با امضای قراردادی با شرکت ژاپنی در این حوزه پیشرو است و پیشرفت فیزیکی آن در بسیاری از موارد صددرصد است.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به سیاستگذاری درباره نقشه راه جامع مقاوم‌سازی ذیل شورای راهبری مقاوم‌سازی این شرکت تصریح کرد: روزآمد کردن ساختار سازمانی شرکت‌های تابع، برنامه‌ریزی برای اخذ مشاور مدیریت طرح، همچنین روزآمد کردن شیوه‌نامه مقاوم‌سازی از طریق تشکیل کارگروه تدوین شیوه‌نامه از اهداف کنونی است.

محمدحسینی در پایان بر عملیاتی‌ کردن اهداف راهبردی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مقاوم‌سازی تأسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی کشور تأکید کرد.

کد خبر: ۲۲۷٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha