۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
جلوگیری از بیکاری ۶۹۷ نفر با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان
رئیس کل دادگستری استان کردستان خبر داد؛

جلوگیری از بیکاری ۶۹۷ نفر با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان

سنندج – حسینی، رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه قضا و با ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در مجموع از بیکاری ۶۹۷ نفر جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی با اشاره به اینکه در سال گذشته مشکلات ۱۹ واحد تولیدی رفع شده است، گفت: همچنین طی سال گذشته در مجموع ۱۴ واحد تعطیل احیا شده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات صورت گرفته از بیکاری ۶۹۷ نفر در استان جلوگیری شد، عنوان کرد: به منظور حمایت و تحقق شعار سال، از خردادماه سال جاری هر هفته از یک واحد تولیدی بازدید و به مشکلات آن ورود کرده ایم.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: دستور داده ایم تا اجرای هیچ کدام از احکام قضایی در این حوزه منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران در کردستان نشود و خوشبختانه اقدامات صورت گرفته در این بخش نتایج خوبی داشته است.

حجت‌الاسلام حسینی به فعالیت‌های حوزه مبارزه با فساد در استان اشاره کرد و افزود: اقدامات شاخصی و متعددی پیرامون برخورد با فساد و تخلفات مدیران اجرایی صورت گرفته که به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در این بخش به صورت قاطع با هر گونه فسادی برخورد می کند، یادآور شد: حضور به موقع دستگاه قضا و برخورد با فساد به ویژه در بین ادارات و سازمان های دولتی باعث افزایش اعتماد مردم می شود.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از تثبیت ۱۰۰ درصدی اراضی ملی استان خبر داد و افزود: در سال گذشته ۴۲ درصد از اراضی کشاورزی استان تثبیت شده است.

وی گفت: در خصوص مساحت اراضی تثبیت شده در این بخش، استان حائز رتبه نخست کشوری شد و در سال‌جاری تاکنون تثبیت اراضی کشاورزی به ۴۹ درصد رسیده است و انتظار می رود که فعالیت های این بخش به صورت ویژه در اولویت مسئولان و متولیان امر قرار داشته باشد.

وی از رفع تصرف هزار و ۲۶۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در استان در سال گذشته خبر داد و افزود: در حوزه دریاچه زریبار مریوان ۷۵۰۰ متر مربع رفع تصرف شده است و تلاش در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی به صورت جدی در دستور دستگاه قضا در استان کردستان قرار دارد.

کد خبر: ۲۲۷٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha