۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
معرفی ظرفیت دانش بنیان‌های ایرانی به بازار هند
مدیرکل شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت مطرح کرد

معرفی ظرفیت دانش بنیان‌های ایرانی به بازار هند

مدیرکل شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان به بازار هند گفت: از شرکت‌های دانش بنیان متمایل به فعالیت در این بازار حمایت می‌کنیم.

به گزارش بازار، هادی طالبیان مقدم مدیرکل شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت و گو اظهار کرد: از آنجایی که شرکت‌های دانش بنیان جزو سرفصل‌های مهم اقتصادی و مورد نظر حاکمیت هستند، لذا حمایت‌های لازم از آن‌ها انجام می‌شود.

وی درمورد اهمیت و لزوم آشنایی با ظرفیت‌ها و فرصت‌های کاری به ویژه در حوزه بازار هندوستان گفت و افزود: سازمان توسعه تجارت از شرکت‌های دانش بنیانی که تمایل دارند در این بازار فعالیت کنند و در فاز شناخت به جمع بندی رسیدند و هدفگذاری کردند حمایت می‌کند.

مدیرکل شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان به بازار هندوستان گفت: سازمان توسعه تجارت، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را از طریق اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و بازرگانی، اتاق‌های بازرگانی، اجرای برنامه‌های مشترک چند وجهی، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی و اعزام هیئت‌های تجاری انجام می‌دهد.

طالبیان مقدم ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیانی که تمایل دارند در زمینه‌های مربوطه فعالیت کنند بعد از جمع بندی می‌توانند با مجموعه ما در تماس باشند. ما در همایش‌ها و رویدادها و رخدادهای مختلف از این شرکت‌ها دعوت خواهیم کرد تا به شرکت‌های هندی نزدیک شوند.

وی اضافه کرد: تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان تحت نظر معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه مطالعات بازار، اعتبارسنجی قراردادها، ارائه خدمات به تجار متقاضی همکاری و ارائه خدمات حقوقی و فرهنگ سازی و تسهیل گری نیز به ما کمک می‌کنند.

کد خبر: ۲۲۷٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha