۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
یزد برترین استان در رفع موانع تولید| ۸۰ درصد درخواست‌ها مربوط به تسهیلات است
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری یزد:

یزد برترین استان در رفع موانع تولید| ۸۰ درصد درخواست‌ها مربوط به تسهیلات است

یزد-سرپرست معاونت اقتصادی استانداری یزد، یزد را استان برتر در رفع موانع تولید با ایجاد کارگروه‌های تخصصی دانست و گفت: کارگروه ستاد تسهیل با تشکیل ۵۰۰ جلسه نسبت به رفع موانع تولید اقدام کرده است.

محمدعلی شاه حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کارگروه رفع موانع تولید برای رفع موانع واحدهای تولیدی در مباحث مجوز، امور بانکی و ... ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ۸۰ درصد درخواست‌هایی که در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته، مربوط به تسهیلات بانکی ارزی، زیالی، استمهال تسهیلات و .... است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری یزد با بیان اینکه در آخرین نشست کارگروه تسهیل استان ۲۰۰ پرونده در حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری و تامین آب واحدهای کشاورزی رسیدگی شد، گفت: تامین آب واحدهای کشاورزی زیر ۲۵ متر مکعب همچنین واحد بزرگ دامداری در بهاباد در راستای توزیع متوازن استان و اشتغالزایی در این جلسه تصویب شد.

وی همچنین با بیان اینکه ریل گذاری استان برای اشتغالزایی نخبگان است، از تصویب تبدیل یک واحد ۲۰ هکتاری سیمان به شهرک صنعتی و ایجاد واحدهای کوچک با رعایت مسائل زیست محیطی برای اشتغالزایی جوانان نخبه در این کارگروه خبر داد.

کد خبر: ۲۲۷٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha