۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
کاهش ۶۳ میلیونی قیمت دناپلاس

کاهش ۶۳ میلیونی قیمت دناپلاس

قیمت دناپلاس پس از اخطار شورای رقابت اصلاح شد و حدود ۶۳ میلیون کاهش یافت.

به گزارش بازار، چندی پیش ایران خودرو دعوتنامه دناپلاس را برای متقاضیان این خودرو ارسال کرد، پیرو این ارسال مشخص شد این خودرو به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی با افزایش رو به رو شده است که به دنبال اعتراض خریداران این خودرو برای افزایش قیمت این محصول، شورای رقابت با برگزاری جلسه‌ای تصمیم به بررسی این موضوع گرفت.

ماجرا از این قرار است، ایران خودرو در قیمت جدید دنا پلاس به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی در فهرست محصولات جدید خود قیمت این خودرو را ۳۴۷ میلیون تومان اعلام کرد که همین امر عاملی شد تا خریداران نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت در این خصوص گفته بود: در جلسه کارگروه خودرو مقرر شد قیمت دنا پلاس براساس مصوبات شورای رقابت اعلام شود.

وی با بیان اینکه به زودی ایران خودرو اعلامیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات قیمت این محصول مطلع خواهد کرد، افزود: در مصوبه روز یکشنبه نظرات ایران خودرو، سازمان حمایت و شورای رقابت اخذ و در نتیجه تصمیم بر آن شد تا قیمت این محصول براساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت باشد. کاهش قیمت دنا پلاس توسط شورای رقابت؛ قیمت نهایی مشخص شد

امروز نیز شورای رقابت به خودروسازان اخطاریه‌ای داد مبنی بر اینکه، قیمتی را که شورای رقابت اعلام می‌کند قیمت پایه و درب کارخانه است.

بعد از این اخطاریه اکنون قیمت دنا پلاس توسط شورای رقابت حدود ۶۳ میلیون کاهش یافت و قرار است به زودی ایران خودرو آن را در قالب یک اطلاعایه منتشر کند.

لازم به ذکر است قیمت قبلی اعلامی ۴۱۰ میلیون تومان بود و اکنون قیمت اصلاح شده توسط شورای رقابت (قیمت نهایی) : ۳۴۷ میلیون تومان است.

کد خبر: ۲۲۷٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • الهام IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      2 1
      چرا قیمت قبلی که ۳۷۳ میلیون بوده و الان ۲۷ میلیون کم شده را شما به اشتباه ۶۰ میلیون و قیمت قبلی را ۴۱۰ میلیون اعلام میکنید دروغ به این بزرگی تو روز روشن بنده خود دارای حواله دنا پلاس معمولی که پیش پرداخت اولیه ۱۳۳ میلیون و در دعوت نامه قبلی ۲۴۰ میلیون و الان در این دعوتنامه ۲۱۳ میلیون امده فقط ۲۷ میلیون کاهش شما ۴۱۰ میلیون را از کجا آوردین چه ربطی به دنا پلاس معمولی داره و قرار بوده ۲۸۱ میلیون باشه که حالا ۳۴۷ میلیون عرصه میشه در واقع شورای رقابت و ایران خودرو به هم نون قرض میدن هیچ فایده ای به حال مشتری بیچاره نداشته
    • محمد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      0 0
      ایرانخودرو ور حرکتی زیرکانه اصطلاحا به مرگ گرفت که مشتری ها به تب اضی بشن.یعنی نه تنها ۴۳ میلیون از قیمت ۲۸۱ میلیون کسر نکرد، که به یکباره قیمت را۴۱۰ میلیون اعلام کرد و بعد از اعتراضات ،با منت ۲۷میلیون کسر کرد.این یعنی گرانفروشی واضح.سوال اینجاست که این قیمت جدید ۳۴۹ میلیون مطابق کدام مصوبه تعیین شده.اگر قراره قیمت توسط نهاد قانونی تعیین بشه و بعد خودروساز سرخود هرکاری خواست بکنه دیگه این همه بازی برای چیه؟ فکر کنم دارن عمدا خلاف شعار حضرت آقا عمل میشه . مهار تولید و رشد تورم