۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
۲۶۹ هزار خانوار مازندران جزو سه دهک اول یارانه بگیر هستند
مدیرکل تعاون مازندران:

۲۶۹ هزار خانوار مازندران جزو سه دهک اول یارانه بگیر هستند

ساری- باقری، مدیرکل تعاون مازندران شمار خانوارهای یارانه بگیر استان را یک میلیون و ۹۶ هزار خانوار ذکر کرد و گفت:۲۶۹ هزار خانوار جزو سه دهک اول هستند.

علی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آغاز طرح ملی کالابرگ الکترونیکی برای همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم افزود: شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی، خرید بیش از ۸۰ درصد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

وی گفت: خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، این طرح برای همه مشمولین، اختیاری است و شیر کم‌چرب بطری، پنیر، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان، بار کدخوان نصب می‌شود تا دسترسی و امکان بهره‌مندی عموم مردم از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

وی تعداد خانوار یارانه‌بگیر استان را حدود یک میلیون و ۹۶ هزار خانوار عنوان کرد و گفت: ۲۶۹ هزار خانوار جز سه دهک اول قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تعداد ترمینال های فعال در طرح ملی کالابرگ الکترونیکی را ۳ هزار و ۷۷۳ عدد اعلام کرد و افزود: ۳۲۵ شعبه فروشگاه های زنجیره ای و ۲ هزار و ۲۱۵ شعبه فروشگاه خرد در این طرح فعال هستند.

کد خبر: ۲۲۷٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha