۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
واگذاری ۵۵۰۰ ملک بنیاد مستضعفان به مردم استان ایلام
رئیس بنیاد مستضعفان:

واگذاری ۵۵۰۰ ملک بنیاد مستضعفان به مردم استان ایلام

ایلام-رئیس بنیاد مستضعفان از واگذاری پنج هزار و ۵۰۰ ملک بنیاد مستضعفان به مردم استان ایلام خبر داد و گفت: مردم می توانند سند این املاک را رایگان اخذ کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، پرویز فتاح در ایلام اظهار کرد: پنج هزار و ۵۰۰ ملک به ارزش بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد مستضعفان در اختیار مردم استان ایلام قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند بدون هیچ مشکلی و به صورت رایگان سند آنها را دریافت کنند، افزود: ساخت ۸۵۰ واحد مسکن محرومان استان ایلام با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن استان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اضافه کرد: ۲ منطقه هلیلان و ملکشاهی پوشش خدمات بنیاد مستضعفان هستند و قرار است شهرستان آبدانان نیز جزو مناطق تحت پوشش بنیاد قرار گیرد.

فتاح با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان های استان، افزود: طی امروز و فردا قرار است از طرح های بنیاد در مناطق ملکشاهی و هلیلان و همچنین موکب اربعین بازدید به عمل آید.

وی تصریح کرد: سالانه بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان در منطقه هلیلان هزینه می شود، امسال قرار است این میزان اعتبار بیشتر تا بخشی از مشکلات محرومیت در هلیلان حل شود.

وی از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به استان ایلام در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خبر داد و گفت: سال گذشته نیز ۳۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ در حوزه اشتغال و معیشت در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: سال گذشته ۲۰ هزار بسته معیشتی ( هر بسته ۶۰۰ هزار تومان) به ارزش ۱۲ میلیارد تومان از طریق سپاه، کمیته امداد و دیگر نهادها بین مردم استان ایلام توزیع شده است.

فتاح گفت: ۴۵ میلیارد تعهد بنیاد مستضعفان در خصوص بیمارستان ملکشاهی به زودی پرداخت و طبق زمانبندی مشخص این بیمارستان تکمیل می شود که امیدواریم طی روزی های آینده رایزنی های لازم برای کادر درمان و دیگر امورات بیمارستان انجام شود.

وی افزود: ۹۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ملکشاهی و هلیلان اختصاص یافته است.

کد خبر: ۲۲۷٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha