۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مازندران در تولید ۱۲ محصول رتبه برتر کشور را دارد
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

مازندران در تولید ۱۲ محصول رتبه برتر کشور را دارد

ساری- رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه این استان در تولید ۱۲ نوع محصول رتبه برتر کشور را دارد، گفت: در سال جهش تولید باید از بخش های اقتصادی حمایت ویژه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبداله مهاجر پیش ازظهر شنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به قدمت اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: اتاق بازرگانی مدیریت حوزه های بخش خصوصی را عهده دار است و در کنار آن اتاق تعاون و اصناف نیز فعالیت می کنند.

وی با اظهار اینکه اتاق بازرگانی در امر کارسازی و روان سازی فضای مناسب برای بخش خصوصی فعالیت می کند، با اشاره به جمعیت بیش از سه میلیونی مازندران افزود: این استان یک کلانشهر بزرگ محسوب می شود و چهار هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ در استان فعالیت دارند.

مهاجر با عنوان ساختمان اتاق بازرگانی با زیربنای  شش هزار مترمربع افتتاح شده است، افزود: دو اتاق بازرگانی در آمل و غرب استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به ظرفیت مسافرپذیری مازندران خواهان بهره گیری از ظرفیت ها برای توسعه حوزه های اقتصادی شد و گفت: در ایام کرونا بیش از ۶۰۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی تهیه کردیم و بیش از ۷۵۰ میلیون تومان نیز کمک های نقدی ارائه شده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: صنایع دستی از ظرفیت های خوب مازندران به شمار می رود که باید از این بخش حمایت و صیانت شود.

وی با بیان اینکه مازندران در ۱۲ محصول رتبه اول تولید را عهده دار است، گفت: در شرایط تحریمی کنونی و با توجه به سال جهش تولید، باید از حوزه های مختلف حمایت ویژه شود.

ساختمان اتاق بازرگانی مازندران در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای شش هزار مترمربع افتتاح شد.

کد خبر: ۲۲٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha