۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
مونتاژ  لئو ام ایکس ۸ در ارس آغاز شد
بازار گزارش می دهد؛

مونتاژ لئو ام ایکس ۸ در ارس آغاز شد

مصطفایی، مدیر ارشد بازاریابی و فروش شرکت ایستا موتور ارس به بازار گفت: مونتاژ نخستین سری از خودروهای لئو ام ایکس ۸ براساس برنامه ریزی های انجام شده، آغاز شد.

بازار؛ گروه خودرو: مونتاژ نخستین سری از خودروهای لئو ام ایکس ۸ محصول ایستا موتور ارس، آغاز شد. تکنولوژی که ایستا موتور ارس، زیرمجموعه هلدینگ مایوان جهت مونتاژ خودرو لئو ام ایکس ۸ در کشور استفاده کرده است، از به روزترین فناوری های مونتاژ در کشور محسوب می شود.

لئو ام ایکس ۸ به شاسی مستقل فولادی است، از این رو جهت مونتاژ این محصول از دستگاه شاسی برگردان مکانیزه و مدرن استفاده کرده ایم

عقیل مصطفایی مدیر ارشد بازاریابی و فروش شرکت ایستا موتور ارس در خصوص آغاز مونتاژ خودرو لئو ام ایکس ۸ به خبرنگار بازار گفت: این خودرو مجهز به شاسی مستقل فولادی است، از این رو جهت مونتاژ این محصول از دستگاه شاسی برگردان مکانیزه و مدرن استفاده کرده ایم، قطعات این خودرو جهت مونتاژ به شکل اس کی دی به کشور وارد می شود.

مدیر ارشد بازاریابی و فروش شرکت ایستا موتور ارس با اشاره به وعده داده شده در نمایشگاه ارس اکسپو به خبرنگار بازار توضیح داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود در خردادماه و تیرماه سال جاری مونتاژ آزمایشی لئو را آغاز کنیم، این موضوع براساس زمان بندی قبلی انجام شد.

مصطفایی، در خصوص چالش های مونتاژ و عرضه این محصول به بازار، اظهار داشت: تامین و انتقال ارز این روزها تمام صنایع به ویژه خودروسازی را با چالش مواجه کرده است، این معضل منوط به تولید یا مونتاژ خودرو نیست، بلکه واردکنندگان خودرو نیز با این معضل مواجه هستند.

مونتاژ  لئو ام ایکس ۸ در ارس آغاز شد

لئو ام ایکس ۸ به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با سیستم سوخت رسانی جی دی آی مجهز است، این موتور می تواند ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند

لئو ام ایکس ۸ چه ویژگی های دارد

لئو ام ایکس ۸ به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با سیستم سوخت رسانی جی دی آی مجهز است، این موتور می تواند ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت تولید شده در این موتور به وسیله یک گیربکس هشت سرعته تیپ ترونیک به چهار چرخ خودرو منتقل می شود. گیربکس تعبیه شده در این خودرو محصول شرکت زد اف آلمان است. باتوجه به واردات قطعات این خودرو و مونتاژ آن در کشور، مشتریان می توانند انتظار یک خودرو شاسی بلند با کیفیت ژاپنی-چینی با قابلیت آفرود را داشته باشند، گفتنی است که این خودرو نسخه جدید نیسان ترا است.

مونتاژ  لئو ام ایکس ۸ در ارس آغاز شد

آپشن های لئو ام ایکس ۸ را بشناسید

لئو ام ایکس ۸ مجهز به کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای پرده ای، کیسه هوای جانبی و زانویی برای راننده است. واین خودرو به سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد لغزش دیفرانسیل، سیستم تعادل دینامیکی چرخ‌ها، سیستم های ABS و EBD، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، شیشه جلو سبزرنگ باقابلیت کنترل اشعه ماورای بنفش، سانروف برقی حساس به مانع، استارت دکمه‌ای، مانیتور ۱۰ اینچی همراه با ۴ بلندگو، رینگ‌های ۱۸ و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر جذب گردوغبار با دریچه مجزا برای سرنیشنان عقب خودرو مجهز است.

در پایان باید اشاره داشت که تاکنون شرکت ایستا موتور ارس زمان و قیمت عرضه لئو ام ایکس ۸ به بازار را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

کد خبر: ۲۲۷٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha