۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
خدمات‌رسانی به صادرات هوایی و کارگو از طریق فرودگاه آبادان
مدیرکل گمرک آبادان در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

خدمات‌رسانی به صادرات هوایی و کارگو از طریق فرودگاه آبادان

آبادان- پورحشمت، مدیرکل گمرک آبادان بر خدمات‌رسانی این گمرک به صادرات هوایی و کارگو از طریق فرودگاه بین‌المللی این شهر خبر داد.

وحید پورحشمت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پرواز آبادان-کویت توسط ایرلاین ایران ایر در فرودگاه بین‌المللی آبادان طی هفته جاری برقرار شد.

وی توضیح داد: این پرواز با ارسال بیش از ۱۵ هزار کیلو گرم بار در هر پرواز نظیر محصولات دریایی، صیفی جات و ... نقش به سزایی در صادرات کشور در خط هوایی جنوب غرب ایران دارد.

مدیرکل گمرک آبادان با تاکید بر خدمات‌رسانی به صادرات هوایی و کارگو از طریق فرودگاه بین‌المللی آبادان عنوان کرد: گمرک آبادان از فعالان اقتصادی علاقمند به صادرات هوایی، با ارائه خدمات‌رسانی مطلوب گمرکی حمایت می‌کند.

پورحشمت خاطرنشان کرد: برای برقراری پرواز آبادان-کویت جلسات خوبی با فرودگاه بین‌المللی آبادان برگزار شد و این نوید را می‌دهیم که فعالان اقتصادی با شرایط مناسب و بدون دغدغه می‌توانند صادرات هوایی خود را از طریق خط هوایی آبادان انجام دهند.

وی تاکید کرد: در گمرک آبادان و گمرکات تابعه هیچگونه محدودیتی به منظور انجام فعالیت تجاری وجود ندارد و ارائه خدمات و تشریفات گمرکی به صورت شبانه‌روزی در این گمرکات امکان پذیر است.

کد خبر: ۲۲۷٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha