۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
ایجاد شرکت پروژه محور روشی برای تامین مالی پروژه‌ها است
مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات؛

ایجاد شرکت پروژه محور روشی برای تامین مالی پروژه‌ها است

با توجه به این که شرکت های فولادی برای تامین سرمایه های خودشان با مشکل مواجه بودند، شرکت تجلی برای حل این مشکلات شکل گرفت.

به گزارش بازار: مرتضی علی‌اکبری، مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در همایش تامین مالی پروژه‌های معدن و صنایع معدنی گفت: ایده تشکیل یک شرکت پروژه محور سهامی عام برای اولین بار در اسفند ماه سال ۹۸ در هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با محوریت تکمیل پروژه‌های زنجیره فولاد از معدن تا نورد شکل گرفته است که در ادامه چادرملو و گل‌گهر نیز ما را همراهی کردند.

وی افزود: در واقع شرکت تجلی بر اساس یک تفکر خاص ایجاد شده است. یعنی با توجه به کاهش قیمت فلزات و مشکلاتی که بر سر راه تامین سرمایه‌ برای تامین پروژه‌ها این شرکت ها وجود داشت، شرکت تحلی شکل گرفت.


مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات خاطر نشان کرد: درنتیجه ایجاد شرکت پروژه محور روشی برای تامین مالی پروژه‌ها است. فرهنگ سهامداری در شرکت‌های پروژه محور متفاوت است. برای همین شکل گیری آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید به این مقوله به درستی پرداخته شود.

شرکت‌های پروژه محور به جای سبد سهام، سبد پروژه‌ها را کنترل و مدیریت می‌کنند و یکی از کلیدی‌ترین مدیران این شرکت، مدیران پروژه است

علی اکبری خاطر نشان کرد: شرکت‌های پروژه محور به جای سبد سهام، سبد پروژه‌ها را کنترل و مدیریت می‌کنند و یکی از کلیدی‌ترین مدیران این شرکت، مدیران پروژه است.

وی ادامه داد: شرکت پروژه محور دغدغه تامین مواد اولیه و افزایش تولید ندارند و تنها دغدغه این شرکت‌ها، پیشرفت پروژه‌ها و تامین مالی آن‌ها است. برای همین شکل گیری چنین شرکت هایی با این اهداف بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر: ۲۲۷٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha