۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت کارخانه ام دی اف از پسماند نیشکر در خوزستان
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان:

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت کارخانه ام دی اف از پسماند نیشکر در خوزستان

اهواز- ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان از پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت کارخانه ام دی اف از پسماند نیشکر در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان، عبدعلی ناصری اظهار کرد: کارخانه تولید ام دی اف از باگاس نیشکر و ضایعات کشاورزی با ظرفیت ۲۰۰ هزار متر مکعب در سال که در کشت و صنعت امیر کبیر به عنوان یکی از واحدهای هشتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان درحال ساخت است، بزرگترین کارخانه تولید MDF از باگاس در جهان محسوب می‌شود.

وی افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۸۰ هزار متر مربع معادل ۲۸ هکتار و ۴۰ هزار متر مربع سوله ساخته شده است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان به تعریف ۴ فاز برای این طرح تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: فاز اول تولید فیبر یا آماده سازی الیاف (پیت زدایی باگاس)، فاز دوم تولید MDF خام، فاز سوم تولید تخته روکش شده و فاز چهارم تولید پارکت بوده که در حال راه اندازی است.

ناصری عنوان کرد: فاز اول که تولید فیبر یا آماده‌سازی الیاف است با آغاز برداشت نیشکر راه‌اندازی می‌شود که در این مرحله برای یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میرازپور IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 1
      چرا مدیر محتکر و ... کشت وصنعت کارون که توسط سازمان بازرسی کل کشور از شبکه اعلام شده هنور برکنار نشده و در راس کار هستش
      • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
        0 0
        کشت و صنعت کارون زیر مجموعه ی هلدینگ توسعه ی نیشکر نیست، بلکه زیرمجموعه ی بانک کشاورزیه و مدیرعاملش توسط مدیرعامل بانک کشاورزی کل کشور تعیین میشه